W TattooArtist.pl od dwóch lat pracowaliśmy nad platformą, dzięki której będzie można stworzyć największą bazę tatuatyżystów w Polsce oraz pokazać ich pracę w najlepszy możliwy sposób.
Czym jest TattooArtist.pl
W swoim założeniu TattooArtist.pl ma być platformą skupiającą najlepszych polskich tatuażystów w jednym miejscu. Codzienne tworzą oni tysiące dzieł na skórze, które trafiają na Facebooka czy Instagrama i giną w worku bez dna. U nas każdy artysta może założyć konto, w którym może zaprezentować swoje portfolio wykonanych tatuaży i wzorów do wykonania. Z punktu widzenia ich klienta do czynienia mamy zaś serwisem podzielonym na cztery główne kategorie: tatuaż, wzór, tatuażysta i studio. Do tego szczegółowe filtrowanie po: miastach, stylach, płci tatuatora czy hasztagach. Tatuażyści są dla nas najważniejsi, ale równie ważne jest wszystko to, co dzieje się w koło a dzieje się sporo. Poczynając od konwentów w wielkich miastach po imprezę organizowane na mniejsze skalę. Chcemy w prosty i przejrzysty sposób przekierowywać każdego do celu, którego szuka.
Skąd pomysł na taką platformę?
Pomysł powstał w trakcie dziarania jednego z nas. Manager studia wraz z tatuażystami zastanawiali się, co jeszcze mogą zrobić, aby wypromować siebie i studio. Ich pomysły dotyczyły tylko Facebooka i Instagrama. Jednak z rozmów jasno wynikało, że niekoniecznie taka promocja przekłada się zdobycie klienta, który przyjdzie do nich i wykona tatuaż. Kasa wydana, ale czy efektem końcowym mają być like i serduszka? Problem wydaje się bardziej złożony zarówno od strony tatuażysty jak i klienta.
Są już podobne serwisy o tatuażach i aplikacje choćby do bookingu. Czym odróżnia się od nich TattooArtist.pl?
Tak naprawdę nie ma podobnego do naszego serwisu czy aplikacji. Przede wszystkim nie jesteśmy serwisem bookingowym. Analizowaliśmy tą kwestię i wielu tatuażystów bardzo krytycznie podchodzi do idei bookingu sesji. Często ich terminarz wybiega na 2-3 miesiące do przodu i nie potrzebują takiego narzędzia. Głównym ich problemem jest dotarcie do klienta i na tym chcemy się skupić. Oczywiście u nas też jest opcja bookingu, ale dotyczy ona rezerwacji konkretnego wzoru u konkretnego artysty w konkretnym mieście. Robimy swoje i wsłuchujemy się w oczekiwania polskiej branży tatuażu. Biorąc pod uwagę zainteresowanie i pozytywne opinię to chyba udało nam się z naszą inicjatywą idealnie wstrzelić w zapotrzebowanie branży. W każdym razie jesteśmy zdeterminowani, aby dopiąć swego.
Jaki jest cel TattooArtist.pl
Cel jest jeden. TattooArtist.pl ma skrócić czas poszukiwania tatuażysty/klienta. Chcemy zapewnić wyrafinowane inspiracje, oryginalne treści i bezpośrednie połączenie z odpowiednim artystą.