PRO PIERCING: Zbudujmy razem wizerunek branży [SZCZEGÓŁY]

Na czasie sty 24, 2024

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu, a tak mogą wyglądać reklamy wizerunkowe polskiej branży piercingu. Żeby te reklamy miały sens, musimy dodać piercerów do naszej aplikacji. Jesteście dostępni dla klientów w wersji desktopowej i mobilnej serwisu, ale nie w aplikacji. Musicie wziąć to w swoje ręce.


Potrzeba minimum 100 piercerów [jeszcze 92], którzy zdecydują się wykupić abonament na cały rok (300 zł netto / 369 zł brutto), abyśmy mogli zlecić prace programistom. Przy ilości 100 piercerów można też myśleć o reklamach sponsorowanych przez cały rok. A jak nie wiedzieliście, że jest aplikacja TATTOOARTIST to możecie ją ściągnąć i przejrzeć [TUTAJ].

W ramach abonamentu piercerzy w portfolio mogą pokazać swoje wykonane przekłucia, możliwe do wykonania kompozycje, cennik oraz linki do social mediów i np. booksy. Będziemy mogli organizować dla Was też konkursy np. najlepszy play piercing i sami będziecie jurorami w głosowaniu na swoje prace.

Do tego jako bonus dla każdego piercera, który się przyłączy w ramach akcji przygotowana zostanie indywidualna imienna grafika reklamowa PRO PIERCING i promocję w naszych social mediach.

Z naszych obserwacji i analizy zapytań Polaków (zwłaszcza młodych) o piercing w Google wynika, że jest spore zainteresowanie wszelkimi formami przekłuć. Duży problem stanowi jednak nieufność klientów co do umiejętności piercerów - to można zauważyć na grupach związanych z piercingiem, które zalewane są zdjęciami krzywych przekłuć, ziarniną lub innymi powikłaniami. Wszystkie takie osoby szukają profesjonalnych artykułów wyjaśniających np. charakterystykę danego przekłucia, gojenia itp. U nas takie informacje znajdą i znajdą też PRO PIERCERA.

Od półtora roku współpracujemy z Olą Brunke, która przygotowuje artykuły o piercingu pisane pod SEO (wyszukiwarki), ale w formie przystępnej dla ludzi. Widzimy, że teksty te przynoszą efekt, bo przekierowują klientów na piercing do serwisu. Dodatkowo współpracujemy od strony redakcyjnej z Martą Wierzbą, która przeprowadza ciekawe rozmowy z Wami.

Duże podziękowania należą się również z Angie Piercing, która wraz ze swoją ekipą Angie Piercing Studio przygotowuje teksty na temat piercingu z myślą o publikacji na Onet (jesteśmy serwisem partnerskim), dzięki czemu mogliśmy np. opublikować artykuł, że przekłuwanie uszy pistoletami to zło i krzywdzenie dziecka.

Z tego miejsca zachęcamy wszystkich piercerów do współpracy z nami. Uwierzcie nam - przyniesie to efekt. Aplikacja i serwis generują klientów dla tatuażystów i dla piercerów też zaczynają. Poniżej przykładowe kreacje reklamowe dla branży piercingu.

Tattooartist.pl

TattooArtist.pl to serwis skupiający najlepszych polskich tatuażystów. Podzielony jest na kategorie: tatuaż, wzór, tatuażysta i studio. Znajdziesz tu również wyrafinowane inspiracje i ciekawe treści.

Great! You've successfully subscribed.
Great! Next, complete checkout for full access.
Welcome back! You've successfully signed in.
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.