Wprowadzamy abonament za portfolio...
Ten dzień musiał kiedyś nadejść... Od dnia 3 sierpnia 2022 wprowadzamy abonament za możliwość umieszczenia portfolio na TattooArtist.pl. Co to oznacza w praktyce? Nowe możliwości rozwoju dla nas i promocji dla tatuażystów!
Tak, jak tatuażyści nie robią tatuaży za darmo, tak i my musimy zarabiać, aby móc funkcjonować i rozwijać dalej naszą platformę. TATTOOARTIST od początku finansowany był z naszych prywatnych pieniędzy, dzięki czemu jesteśmy niezależni i możemy podążać własną drogą, od pomysłu (03.03.2018 r. podczas wykonywania tatuażu u Pana Egiptu z Piątego Studia Tatuażu), aż do realizacji całego projektu.
Abonament
O abonamencie informowaliśmy wszystkich od samego początku. Nigdy nasz zamiar nie był ukrywany, więc nie jest też dla nikogo zaskoczeniem. Trudno było nam sprecyzować jakiej będzie wysokości, ale obiecaliśmy, że nie będzie on droższy niż miesięczny abonament za Netflixa.
Miesięczny abonament za portfolio tatuażysty wynosić będzie 50 zł netto, a roczny 500 zł netto (oszczędność 100 zł w skali roku). Jest to kwota, którą komunikowaliśmy w wielu rozmowach na Instagramie z Wami.
Dzięki takiemu rozwiązaniu przeglądanie zawartości serwisu przez osoby interesujące się sztuką tatuażu, szukające Artysty jest i będzie darmowe, a serwis nie będzie zaśmiecany reklamami Google AdSense.
Jak opłacić abonament?
Po zalogowaniu do swojego portfolio lub przy tworzeniu nowego każdemu użytkownikowi wyświetli się prośba o opłacenie abonamentu. To już Wasza decyzja, liczymy jednak, że dacie nam szansę. Opłacić abonament można za pomocą karty płatniczej, GPay, Apple Pay.
Co udało nam się już osiągnąć?
Wiele osób zapewne pamięta nasze początki i prostą stronę na WordPressie, którą prowadziliśmy przez 2 lata. W tym okresie rozmawialiśmy z Wami o potrzebach, pracy, budowaliśmy social media oraz projektowaliśmy, a potem programowaliśmy po godzinach naszej normalnej pracy docelowy serwis. Pod koniec marca 2020 roku, bloga tego odwiedzało miesięcznie 4 tys. osób. Dużo od tego czasu się zmieniło...
Serwis TATTOOARTIST uruchomiliśmy równo z pierwszym lockdownem w Polsce. W pierwszym miesiącu działalności udało nam się osiągnąć zainteresowanie 30 tys. użytkowników, sam serwis, w tym trudnym dla wszystkich, okresie stał się głównym źródłem informacji dla branży... a potem:
- Powstała, rozwijana we współpracy z tatuażystami z całego kraju, pierwsza w Polsce aplikacja (Google Play, App Store) na telefony komórkowe.
- Inspiracje i ciekawe treści docenił Onet zapraszając nas do swojego Programu Partnerskiego, dzięki czemu polska scena tatuażu gości w serwisie czytanym przez 9 mln osób!
- Przeprowadzamy plebiscyt "SZTOSY" na najlepsze tatuaże roku wykonane przez polskich artystów tatuażu.
- Organizujmy i dalej będziemy organizować akcję społeczną pt. "Masz Tatuaż? Oddaj Krew!", uświadamiając społeczeństwo, że osoby z tatuażami mogą być Honorowym Dawcami Krwi. Jesteśmy też Partnerem DKMS.
- Udało nam się też stworzyć cykl wykładów TattooCamp, który jest kolejną inicjatywą zainspirowaną rozmowami z tatuażystami o ich potrzebach.
Co przed nami?
Już niebawem do tatuażystów dołączą piercerzy, którzy będą mieli własne profile w ramach serwisu. Zaprezentujemy również nową funkcję - nasz autorski pomysł na "booking". Ci co słyszeli o pomyślę doskonale wiedzą co kombinujemy, i że nikt wcześniej nie zaproponował takiego rozwiązania. Nie obawiajcie się... nie będziemy prowadzić Wam zapisów na sesję.
W tym roku TATTOOARTIST z projektu tworzonego przez nas po pracy, po nocach staje się projektem wychodzącym z branżowej niszy. Instagram już nie generuje takich zasięgów jak kiedyś a naszym zamiarem jest osiągnąć do końca tego roku 100 tys. użytkowników TATTOOARTIST (jesteśmy w połowie drogi), dzięki czemu, więcej zapytań i klientów będzie trafiało do Was za pośrednictwem naszego serwisu.
ZESPÓŁ TATTOOARTIST